dijous, 15 de maig del 2008

Marketing 2.0

Josep-Lluís de Gabriel i Eroles, director de Bitlonia i ex-estudian de la Eupmt ens va parlar sobre marketing 2.0. , publicitast a internet, i els cercadors. Per últim també ens va explicar una mica el desenvolupament de la seva empresa.
Amb la aparició de les webs 2.0 el marketing a patit una revolució. A partir d'aquestes moments ja podem parlar de Marketing 2.0. Les campanyes de promoció estan centrades en l'usuari i existeix una interactivitat entre els dos. Podem parlar que a partir d'ara l'usuari és un element actiu del procés.

Les principals característiques del Marketing2.0 són:

  • pensar en les accions amb els usuaris i no només per a ells

  • incloure el Buzz en la difusió

  • considerar la evolució de les accions dirigides per els usuaris i el entorn
Perquè una campanya sigui considerada Marketing 2.0 ha de complir els següents requisits:

  • Ha d'existir un contingut atractiu i un entorn on el públic pugui rebre la informació

  • Tant el contingut que oferim com l'entorn han de tenir interacció amb el públic

Les campanyes tenen que complir el :
MANIFEST del MK2.0 (http://www.marketing-20.com/docs/MK-2.0-Manifiesto.pdf)